"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 4 d’octubre del 2017

El "temazo" del dimecres. Discípulos De Otilia - "Unión Eurofea".





Després de llegir les declaracions d'alguns dels representants dels principals grups del Parlament europeu (socialistes, liberals, conservadors) davant del conflicte entre el poble de Catalunya i l'estat espanyol, i la manca de voluntat d'aquests per donar resposta democràtica a l'anhel dels catalans d'esdevenir un poble lliure, tinc més clar que mai que això de la Unió Europea és una unió d'interessos econòmics, però no una unió fraternal de pobles amb essència democràtica. Se'n poden anar tots a prendre pel sac, i quan proclamem la independència, no cal ni que ens esperin. Millor no fer el joc a aquest lobby mafiós i anar per lliure. Segur que ens espavilarem. I que tindrem moltes novies...

dimarts, 3 d’octubre del 2017

Vaga general. Per la llibertat, contra la repressió de l'estat!


Avui hi ha convocada una vaga general contra la repressió de l'estat durant la jornada electoral de diumenge, i per la llibertat del poble català. Guanyarem!

Ni un pas enrere!

L'AP7, serà sempre nostra!!!

dilluns, 2 d’octubre del 2017

Bon cop de falç defensors de la terra!





















Ahir, 1 d'octubre, els catalans vam "celebrar" un referèndum per decidir si volem independitzar-nos o no d'Espanya, malgrat la pressió constant de l'estat per impossibilitar-lo i la violència desproporcionada dels cossos de repressió de l'estat, que van entrar en diversos col·legis electorals estomacant a tort i a dret a qui se'ls posava pel davant. Tot i així, més de dos milions dos-cents mil catalans van poder exercir el seu dret de vot, i milers de compatriotes no van dubtar a anar a defensar els col·legis electorals davant la possibilitat que en qualsevol moment aparegués la Guàrdia Civil o la Policia Nacional.

Segons dades oficials, en la seva creuada repressiva per impedir que els catalans votéssim, van resultar ferides més de 800 persones. Mitjans d'arreu del món, així com representants de diverses institucions europees han denunciat aquesta reacció repressiva de l'estat espanyol. Tanmateix, per al govern d'Espanya i per als polítics espanyolistes, així com per als mitjans de (in)comunicació espanyolistes, les forces de repressió de l'estat van actuar amb proporcionalitat i en defensa de la democràcia i de l'estat de dret...

De fet, ens estimen tant com un marit maltractador. T'estima però a la seva manera, i si actues fora de la seva voluntat (llei), t'estomaca i et maltracta perquè entris en raó. Volem el divorci i que jutgin a Espanya per maltractaments. Ja!!!

(Si algun dels autors de les fotos penjades es mira aquesta entrada, agrairia que m'ho fes saber per citar-lo).











diumenge, 1 d’octubre del 2017

He votat!

Foto: Jaume Maeso.




























Ha costat, però l'he ficat!

Visca Catalunya Lliure!!!

dissabte, 30 de setembre del 2017

Toca defensar Catalunya! Toca defensar la democràcia!
































Demà tots a votar ben d'hora ben d'hora per defensar els nostres drets i la democràcia. Res podran contra un poble unit, alegre i combatiu! Ara és l'hora segadors! Esmolem les paperetes!

divendres, 29 de setembre del 2017

I amb tots vostès... l'urna de l'1-O!!!





















Tenim les urnes, tenim les escoles, tindrem paperetes (porteu-la de casa per si de cas...). Només hi faltes tu!! 

Contra l'estat feixista i tirà que ens nega el dret a decidir i ens reprimeix i sotmet, tothom a votar el diumenge!

1-O, no tinc por!

dijous, 28 de setembre del 2017

Les escoles seran sempre nostres!!





















"No podran res davant d'un poble. unit, alegre i combatiu."

La comunitat educativa impedirà els precintes l’1-O amb activitats a les escoles.

Impressionant mobilització avui dels estudiants universitaris, de batxillerat i de cicles formatius a Barcelona amb desenes de milers d'estudiants llençant proclames a favor de la democràcia, el dret a decidir i la llibertat de Catalunya.

Pas endavant de la comunitat educativa (associacions de pares, sindicats (excepte els d'obediència espanyola CCOO i UGT), col·lectius docents, sindicats d'estudiants...) a favor del referèndum, amb la campanya "escoles obertes", per tal de garantir que no es pugui precintar policialment cap escola de cara al referèndum de l'1 d'octubre.

Aquest és el seu missatge:

L’educació és un dels pilars bàsics de la democràcia i les escoles són el punt de trobada d’aquests valors que ens fan forts com a societat. Per això, davant la vulneració de drets fonamentals culminada amb l’intent de l’estat espanyol de precintar tots els recintes escolars, accions contràries al model educatiu que dia a dia defensem, des de la comunitat educativa no podem restar impassibles.

Volem fer un pas endavant en la defensa del referèndum del dia 1 d’octubre fent allò que cada dia fem: obrir els nostres centres i treballar per la diversitat, la inclusió, la llibertat, la tolerància, el respecte i la democràcia. Ens comprometem a fer possible que el pròxim diumenge la jornada es desenvolupi amb tota normalitat i tots els catalans puguin anar al seu col·legi electoral a expressar lliurement la seva opinió (sigui quina sigui) en una urna.

I per això, fem una crida a mestres, pares, mares, familiars, exalumnes, treballadors, però també veïnes i veïns, i ciutadania en general, per tal que ens ajudin en la tasca de garantir la llibertat d'expressió, avui incomprensiblement amenaçada; i organitzar, escola a escola, centre de votació a centre de votació cues de gent per tal de garantir que tothom pugui votar.

La mobilització de tota la ciutadania farà que l'1 d'octubre esdevingui una gran victòria cívica i col·lectiva, per això animem a tothom a col·laborar en la difusió del referèndum que l'Estat prohibeix i persegueix.

Si fem pinya i caminem amb pas ferm, cap de les traves i amenaces de l’estat ens podrà aturar. Amb Il·lusió, esperança i un immens somriure, la democràcia és invencible. Obrim les escoles!