Aquesta setmana s'han jugat els partits de tornada dels vuitens de final de la Champions. Dimarts el Barça feia bons els pronòstics i eliminava el Benfica després de la victòria a l'estadi Lluís Companys (3-1) que deixava un global de 4-1 gràcies a la victòria a domicili a Lisboa la setmana passada (0-1).
Dimecres es jugava al Metropolitano de Madrid la tornada de l'eliminatòria entre l'Atlético de Madrid i el Real Madrid. A l'anada s'havien imposat els blancs per la mínima (2-1) i el partit es va posar de cara pels matalassers al cap de trenta segons de l'inici amb el gol de Gallagher, i el marcador no es va tornar a moure (1-0), havent de jugar-se l'eliminatòria als penals.
I aquí va arribar l'escàndol. Va començar xutant i transformant el R. Madrid a través d'Mbappé, i també el primer xutador de l'Atlético. La sorpresa arribaria amb el segon llançament dels locals, fet pel davanter argentí Julián Álzarez, que en el moment d'impactar la pilora va relliscar malgrat va transformar el penal. Però des del VAR van valorar que havia tocat la pilota amb el peu de suport, el que havia relliscat. just després de l'impacte. Una valoració que només van veure els àrbitres del VAR i que ningú que mirés el partit va arribar a comprendre.
Aquesta errada va condemnar l'Atlético que va acabar perdent la tanda de penals, el partit i l'eliminatòria. Una vegada més, el R. Madrid beneficiat pels àrbitres. No importa la competició. És el seu modus operandi. Guanyar partits i campionats fent trampes. El Real Trampes s'hauria d'anomenar.