"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 2 de desembre del 2012

Felicitats papa!!


Avui és un dia especial. No només pel fet que sigui diumenge, que no tinc castells, i que d'aquí poc aniré a dinar a casa dels pares amb la família com qualsevol diumenge. Avui, a més a més, celebrarem els primers 70 anys del meu pare, i un esdeveniment com aquest no se celebra cada dia. I ho celebrarem com celebraríem qualsevol dinar qualsevol diumenge de l'any, tot i que avui hi haurà millors vins, millor teca i alguns convidats extres. M'agraden aquestes celebracions casolanes, sobretot pel gaudi gastronòmic, i pel fet de que tots els meus hi són, simplement. I sé que al meu pare, el bon menjar i el bon beure el fan especialment feliç, i si ho fa acompanyat de fills, nets i algun altre amic i familiar, doncs... què més es pot demanar?

Em fa feliç comprovar que amb 70 tacos el meu pare està en plena forma (juga a futbol-sala un cop per setmana, camina, té cura dels nets, pot menjar i beure normalment, viatja, fa la compra i altres tasques de la llar...), i està gaudint de moltes coses que no havia pogut gaudir abans per la feina, els fills, el compromís social (militant polític de base, presidint l'associació de pares de l'escola, al sindicat, a l'associació d'alumnes de l'EOI, a la Fapac...), etc.

Estic convençut que el seu exemple ha influït en la manera de veure la vida, tant meva com dels meus germans, tot i que cadascun de nosaltres tingui un caràcter diferent i una personalitat pròpia. Jo, personalment, li he d'agrair que m'hagi transmès una part de la seva espontaneïtat i sentit de l'humor, l'amor per l'esport, i la disciplina ben entesa (en els estudis, en la feina, en les responsabilitats...). També he après però, a tenir una mica més de paciència que ell, i a no cridar tant... ;-)

Apa doncs, a menjar, a beure i a celebrar els primers 70 tacos! Felicitatssssssssssss papa!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada