"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 27 de maig del 2013

Xavier González, un jove artista terrassenc força interessant.


Llegeixo al diari La Torre que l'artista terrassenc Xavier González exposa la seva col·lecció titulada "L'alegria del salt" a la Fundació Arranz Bravo de l'Hospitalet de Llobregat. Segons la informació de la notícia, és la primera exposició individual que l'artista presenta a Catalunya. Vaja, jo pensava que a Terrassa ja havia exposat la seva obra en algunes galeries d'art, però potser em confonc... 

Ja he comentat en alguna ocasió que el meu gust artístic no és gens refinat, i les meves habilitats artístiques són més aviat tirant a pobres (no passava del sufi en dibuix a l'institut, i tampoc puc dir que em quedés embadalit a les classes d'història de l'art). Però recordo haver vist alguna obra d'aquest autor i haver pensat que m'agradava el que veia. A banda de dominar les tècniques pictòriques, els seus dibuixos m'entren bé pels ulls. Molt millor que algunes suposades obres mestres dels Picasso, Miró, Tàpies i d'altres farses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada