"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 3 de novembre del 2013

Aniversari feliç.

Un any més, celebrant anys a la nostra manera.
Ahir vaig passar un dia magnífic en companyia d'un grapat de bons amics per celebrar que em faig gran, i que malgrat els temps xungos que corren, encara resistim i tenim ganes de trobar-nos per menjar, beure, parlar, riure, i fer algun castell fins i tot. I encara més si el dia acompanya, climatològicament parlant, tal com va passar ahir. 

Pel que fa als agraïments, vull agrair al Franc que cedís la casa. A l'Ito i a l'Anna que es desplacessin des de Valls. A la Kerstin que em va fer un esplèndid pastís d'aniversari, tot i que solament vaig tastar-lo pel perill de morir ofegat d'un xoc anafilàctic (ella no sabia que alguns fruits secs no em proven gaire). Al Txals que em va fer de xofer i ajudant per anar a fer la compra. Als mestres parrillers (Rubèn, Albert, Franc, Roger...). I a tots els que vau ser-hi.

Tant de bo l'any vinent puguem tornar a celebrar-ho i que la cosa vagi tan bé com enguany.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada