"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 23 de març del 2016

El "temazo" del dimecres. Sopa de Cabra - "L'Empordà".


Al juny d'aquest any es compliran 25 anys del mític concert del "rock català" al Palau Sant Jordi de Barcelona. Per commemorar-ho vull penjar una cançó de cada un dels grups participants (Sopa de Cabra, Sau, Els Pets i Sangtraït) cada mes des d'avui fins al juny. Avui toca un dels temes més emblemàtics dels gironins Sopa de Cabra, l'Empordà.

2 comentaris:

  1. Jo hi era.
    No m'havia adonat que havien passat 25 anys!!
    Els petits es fan grans i els grans ens fem vells.

    ResponElimina
  2. Hola Xavi,

    jo no hi vaig ser al Sant Jordi, tot i que hi hagués anat amb molt de gust, i alguns dels meus col·legues d'avui en dia sí que hi eren... Tanmateix, sí que recordo alguns concerts dels mateixos grups per separat a Terrassa per Festa Major, i eren realment multitudinaris. El meu grup favorit eren els Sangtraït!!! "Canya per un tuboooo!!!" Hahaha

    ResponElimina