"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 27 d’abril del 2018

La nova sèrie que ho peta a TV3: "Sant Esteve de les Roures".


Haha, boníssima l'estrena ahir de la mini-telesèrie "Sant Esteve de les Roures" al Polònia. Un grapat d'actors populars de telesèries de la casa donen cara a un grup de veïns d'aquest poble, sorgit de la ment fantasiosa d'algun Guàrdia Civil, súper radicals independentistes. El guió és tan exagerat i increïble que pot fer creure a algun imbècil que és seriós. En el conflicte català ens hem acostumat a veure que la realitat pot superar amb escreix la ficció.

Ja friso per veure el següent capítol.

2 comentaris:

  1. "Descobreix-te
    I sentirís que el camí, és immens
    Prova un altre lloc per a començar de nou
    Construeix-te
    La vida al ritme que et marca el cor
    Obre els ulls al món
    Tu decidiràs"

    ResponElimina
  2. Doncs mira, no em poso el vídeo, perquè aquesta setmana no vaig poder mirar el programa i em sembla que ens el posarem avui tot dinant, i així no em faig un autospoiler, i el mirem plegats amb la dona. I mira que se'm fa difícil, eh! Hahaha, estic segur que m'encantarà.

    ResponElimina