"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 28 de juny del 2018

Un curs més que s'escapa.

"Surt de la finestra. No voldràs ser una alumna endarrerida, oi?" "Per mi perfecte!"



























Demà és el darrer dia de feina a l'escola. Els alumnes van acabar fa una setmana i ja els enyoro. Ara tinc un parell de mesos pel davant per poder descansar, viatjar i continuar aprenent i formant-me. Tinc un bon grapat de projectes interessants pel davant, començant per la Festa Major de la meva ciutat aquest cap de setmana. Bona manera d'iniciar les vacances. Espero poder compartir en aquest bloc algunes bones experiències. Espero que tots els que em llegiu gaudiu ben aviat del merescut descans laboral, i que tingueu també agradables experiències vitals durant les vacances. I si no en teniu, que us sigui lleu...

2 comentaris:

  1. Doncs ja he gaudit del meu descansa laboral, així que em quedo de guàrdia per aquí mentre vosaltres viviu el vostre. I espero que us sigui profitós!

    ResponElimina
  2. De la imatge que has adjuntat al post se'n podria treure molt suc!!!! Però bé, ara gaudeix de les vacances i ja en parlarem un altre dia de les coses laborals.

    ResponElimina