"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 1 de novembre del 2018

Jornades d'estar per casa.


Avui és un d'aquells dies que em puc quedar a casa mandrejant, avorrit, o entretingut del llit al sofà mirant el mòbil, l'ordinador, la tele, o un llibre. Solament he sortit una estona al matí per anar a la piscina, ben esmorzat (entrepà de pit de pollastre i cafè amb llet), i de tornada a casa m'he posat a veure la diada castellera de Tots Sants per la tele. He dinat un arròs negre i una cuixa d'ànec confitat, i unes castanyes amb moscatell de postres. He fet becaineta, al llit i amb pijama, naturalment, i un cop llevat he fet una estona més el ronso al llit fent una ullada al twitter, una xarxa social on pots quedar-te enganxat mirant piulades i més piulades. Per sopar tinc previst menjar uns cabdells d'enciam amb anxoves, i una mica de pa amb tomàquet amb pernil i formatge. I el que resta de jornada, doncs tinc alguna sèrie pendent (Peaky Blinders), i si puc vull mirar-me el partit de l'Eurolliga del Barça de bàsquet, tot i que no tinc el Movistar Deportes i no sé si el podré veure per algun canal pirata d'internet.

3 comentaris:

  1. Com a pla l'he trobat perfecte. Hi ha dies de vacances i dies de vacances, és més difícil del que sembla que en surti un així.

    ResponElimina