"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dissabte, 8 de desembre del 2018

L'epíleg del Núñez al Polònia.


Al Polònia van recuperar aquest dijous al difunt Josep Lluís Núñez en un gag ple de referències a les celebres frases i mots mal pronunciats i mal dits de l'expresident blaugrana, en una trobada al cel amb en Macià i en Companys. Hem tornat a veure a l'actor Carlos Latre, que feia moltes setmanes que no apareixia i que ha volgut fer una darrera intervenció estel·lar d'aquest entranyable personatge (que no persona).

4 comentaris:

  1. Vas riure tant que t'has descuidat de posar la Ñ en el titular? O és que a Ñ no la pots veure ni en un cognom??

    ResponElimina
  2. Haha, que consti que m'he adonat abans de llegir el teu missatge... qualsevol podria pensar que tinc res contra Ñ... ;-)

    ResponElimina
  3. Si no l'hagués fet el Latre no hauria estat el mateix! Bon final per aquest personatge, m'agrada molt quan surten Macià i Companys, però tot i que aquí el protagonista era un altre, vaig trobar a faltar la broma final referent a l'afusellament de Companys. Potser sóc una mica macabre, però sempre em fa riure molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haha, cert lo del Companys. A mi també em fa gràcia l'humor negre.

      Elimina