"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 11 d’abril del 2019

Colònies a Can Ribas (Bigues i Riells).


Ahir vaig arribar d'una estada amb la canalla de P5 i de 3r de la meva escola a Can Ribas, a la localitat de Bigues i Riells (Vallès Oriental). La masia es troba ubicada en un emplaçament natural de la serralada pre-litoral on destaca la visió privilegiada dels cingles de Bertí, frontera natural de l'altiplà del moianès i el Vallès.

L'estada va ser de tres dies, de dilluns a dimecres, i per als alumnes van ser tres dies de gaudi a la natura, de joc, i de convivència. Afortunadament, la climatologia va acompanyar força, i només vam "patir" una estoneta de plugim el dimarts a la tarda. Això significa que els alumnes van poder jugar moltes estones a l'aire lliure, i per un munt de zones (herba, terra, pedres, arbres, arbusts, jardins, etc.)

Tinc un magnífic record de les meves colònies com a alumne. Eren els millors moments del curs sense dubte i sempre et queden records d'alguna activitat realitzada o d'alguna experiència viscuda amb els companys. Estic convençut que els alumnes de la meva escola també recordaran en el futur aquestes colònies a Can Ribas, i és possible, fins i tot, que a algun d'ells/elles em tinguin present en els seus records per algun motiu o altre. Per als mestres, l'espai de colònies també és un moment magnífic per establir vincles afectius més estrets amb els alumnes, que segur que redundaran en positiu a l'escola.








2 comentaris: