"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 1 de setembre del 2020

Sant Tornem-hi.

 

Avui els docents hem tornat a la feina després d'unes merescudes i necessàries vacances. Enguany tinc una sensació estranya i diferent a altres cursos. L'excepcional organització del curs amb motiu de la Covid planteja moltíssims dubtes i neguits, tant a nivell de salut com a nivell professional. El tipus d'educació que podrem oferir dista molt del que jo entenc com a educació, i pot complicar molt el dia a dia. De fet, tenim molt poca experiència en fer docència amb les mesures de seguretat necessàries, ja que el curs passat tan sols vam fer un parell de dies amb un grupet d'alumnes molt reduït (10 en el meu cas).

Bé, ens en sortirem perquè sempre ens en sortim, però l'angunia per la situació no ens la treu ningú. Cuidem-nos.

3 comentaris:

  1. La meva filla també ha començat avui. Serà tutora d'un grup de nois i noies d'uns 11 anys.
    Esperem que tots plegats tinguem sort. I salut.

    ResponElimina
  2. Doncs envia-li ànims de part meva. Els necessitarem.

    ResponElimina
  3. Molts ànims, i a veure com va la cosa amb totes les mesures que us imposaran.

    ResponElimina