"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 6 de maig del 2021

Com fa 25 anys.

 













Avui he fet una sortida en bici de carretera com feia molts anys que no feia. El Guillem m'ha convençut per fer una volteta més llarga de l'habitual pel Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, i hem fet una volta molt tranquil·leta i agradable de més de 73 km. Hem començat pujant el Coll de l'Obac per després baixar cap a Rellinars. D'Aquí a Castellbell i el Vilar, Sant Vicenç de Castellet, El Pont de Vilomara, Rocafort, Mura, el Coll d'Estenalles i Terrassa de nou. Ha fet un dia espectacular i hem pogut sortir ja amb calça curta.

Sóc incapaç de recordar la darrera sortida que havia fet més enllà dels 70 km. Segurament quan encara anava amb la Penya ciclista Ègara amb 17 o 18 anys. Des que vaig tornar a recuperar l'afició l'any 2013, no havia passat dels 60 km, i normalment, de 30 a 40. No tinc intenció de començar a animar-me fent sortides llargues, però he de reconèixer que no he patit gaire tot i que em pensava que se'm faria més dur.

5 comentaris:

  1. I ara ja deus estar dormint! Ufff, nen!!

    Aferradetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe, no n'hi ha per tant. De fet per a molts ciclistes, és una distància insignificant. Però a mi m'ha fet gràcia perquè feia molt temps que no feia una sortida tan llarga.
      Em noto les cames cansades, però tampoc com per anar a dormir d'hora... ;-)

      Elimina
  2. El dia que decideixi que ja n'he tingut prou d'aquesta vida, faré això. Déu n'hi do la volta! Però ja ho veus, estàs fet un xaval, ni t'has despentinat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sé que estàs fort com un roure, que t'he anat seguint les aventures a 3.000 metres d'alçada... Amb la bici no et costaria tant segurament.

      Elimina
  3. Tranquileta 73 quilòmetres? Deu n'hi dó!!

    ResponElimina