"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 1 de juliol del 2021

FInal de la lliga de futsal. Quin espectacle!

 

Ahir el Barça de futsal es va proclamar campió de lliga, al Palau Blaugrana, en el tercer partit de l'eliminatòria que l'enfrontava al Llevant (2-2 al final de la pròrroga i 5-4 als penals), en un partit èpic que va poder remuntar en dues ocasions en els darrers segons (al final de la segona part i al final també de la segona part de la pròrroga), i que va acabar decantant a la tanda de penals amb un Dídac (porter) estel·lar que va aturar dos llençaments dels granotes.

No el vaig poder veure en directe perquè era en un sopar amb amics, però quan vaig arribar a casa ja entrada la matinada, no em vaig poder resistir a veure'l repetit pel canal Barça, i tot i conèixer el resultat final em vaig posar dels nervis per moments. Brutal.

4 comentaris:

  1. M'agrada que prioritzis els amics al partit. Sempre hi ha temps per veure repeticions, les estones amb els amics no es repeteixen.

    Bon dijous!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Era una celebració important. Potser si hagués estat el Barça de futbol ja no m'hagués compromès amb cap amic per fer un àpat. O potser l'haguéssim organitzat al davant de la tele.

      Elimina
  2. Doncs jo vaig veure els últims 20 minuts de la segona part i tota la pròrroga, i ho vaig veure molt fotut les dues vegades. Feia temps que no feia un vot celebrant un gol, des del gol de Piqué contra el Sevilla a la copa.

    El porter va estar bé en general,també en altres eliminatòries, però val a dir que crec que als dos gols hauria pogut fer més (ell mateix ho va admetre després, sobre el segon gol, i jo crec que al primer gol hauria pogut refusar millor el primer xut).

    Em van fer una mica de pena els del Llevant. Al final veus un Barça ple de brasilers, segurament guanyant bastant més que els seus rivals, i com se'ls escapa per tant poc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No oblidem el factor Palau. Aquest tipus de partits es decideixen per detalls, i ahir el Barça es va endur el gat a l'aigua.
      També m'agradaria veure més jugadors de la terra al Barça. De fet, n'hi ha un parell de catalans al Llevant que havien estat blaugranes. Al Barça actual, que juguin, diria que només hi són Didac i Alfonso.

      Elimina