"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 13 d’agost del 2021

Tenochtitlan.

 
















Avui es compleixen 500 anys de la caiguda de Tenochtitlan a mans dels invasors castellans, que va suposar a més la caiguda de tot l'imperi asteca. Fa tot just onze anys, quan encara no havia obert aquest bloc, vaig ser-hi en un viatge que em va dur a més per terres d'Oaxaca i de Chiapas. M'ha fet gràcia recordar l'efemèride amb una foto que vaig fer al lloc, i que actualment penja de la paret del menjador del meu pis.

2 comentaris:

  1. Per això serveixen les fotos, per a recordar no tant sols els llocs visitats, si no també per tornar a sentir les emocions i les sensacions de lo viscut.
    La foto és una xulada!

    Aferradetes.

    ResponElimina
  2. Si em tornessin tots els diners invertits en fotografies al llarg de la meva vida, potser em compraria un cotxe nou. Per a mi, més que una afició és una necessitat vital.

    ResponElimina