"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 9 de desembre del 2022

Sintra (Portugal).

 

Palau de Pena.

El passat dilluns, després del concert de Nadal de la meva escola, vaig agafar la moto i me'n vaig anar a tot drap cap a l'aeroport per agafar el vol cap a Lisboa. I aquí em teniu des d'aleshores. Avui us comparteixo algunes fotos de la visita que vaig fer a la localitat de Sintra, a uns 40 km. de Lisboa, que no us podeu perdre si mai veniu de visita per aquesta zona.


Castell dels Moros.

Palau Nacional de Sintra.



2 comentaris:

  1. Carall quins palaus!.
    És un país que tinc pendent.

    Bon dia, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs aprofita abans no perdi la seva essència. De moment encara la manté força.

      Elimina