"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 27 de març del 2024

El temassu del dimecres. Dusminguet - "Disco yonki".

 


Fa uns dies la banda de la Garriga, Dusminguet, anunciaven un concert únic de comiat (20 anys després de la seva dissolució) amb motiu del 30è aniversari del bar Salvia de Les Borges Blanques, que se celebrarà el proper 22 de juny.

Com que encara no sé que faré per aquelles dates, no he comprat entrada, però reconec que em faria molta il·lusió tornar a veure en directe una de les millors bandes catalanes de la història, i que van ser pioners de l'estil mestissatge que després van continuar un bon grapat de bandes a Catalunya.

L'any 1999 els vaig contractar per al concert del 20è aniversari dels Minyons en una vetllada històrica al pati del Centre Cívic de Ca n'Anglada, acompanyats dels Goldfinger And The Mush Potatoes, i els Discípulos de Otilia.

4 comentaris:

  1. Doncs no et descuidis que el juny ja és aquí. :-)

    Bona tarda, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe, tinc molts fronts oberts per aquelles dates. ;-)

      Elimina
  2. A mi també m'agrada molt en Joan Garriga i sens dubte de totes les bandes on ha participat, Dusminguet ha estat la millor.
    Lluís Minguet que va entendre una parenta meva quan els escoltava un dia per la ràdio.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Personalment, també trobo que encara no ha pogut superar el que va fer amb Dusminguet. Els vaig veure uns quants cops per aquella època, i quins concertassos!!

      Elimina