"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 20 de maig del 2024

Dilluns festiu a l'escola? Toca Parada.

 


Sempre que hi ha festius escolars a Terrassa intento aprofitar la jornada fent coses que no puc fer habitualment entre setmana. Avui com que el matí no ha acompanyat gaire metereològicament parlant, m'he desdit de sortir amb bici i he optat per anar a esmorzar al mític bar Parada, un clàssic dels clàssics terrassencs. He arribat cap a les 10:00 del matí i ja ho tenien tot força ple, però m'han pogut col·locar en una taula en un racó del menjador. 



4 comentaris:

  1. A la meva propera vida, vull ser mestra d'escola. ;-)))
    Bon pla!

    Bona tarda, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haha, jo estic encantat de ser-ho, però no és or tot el que llueix...

      Elimina