"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 10 de febrer del 2011

Ciutadans de Catalunya: ja sóc aquí!!!


Fa més de trenta anys de la celebre frase pronunciada pel president Tarradelles. Fa més de trenta anys que vaig nèixer a la ciutat de Terrassa, i potser ja tocava que em decidís a crear-me el meu propi Bloc on deixar escrites, dibuixades, fotografiades, o gravades, algunes coses que em passen pel cap o que vaig fent  i vivint. Res a comparar amb l'excepcional periple vital del expresident, suposo, però la meva vida al cap i a la fi.

Apa doncs, espero que ho disfruteu.

Xavi

2 comentaris:

  1. Benvingut a la blogosfera!
    Ara veuràs el pa que s'hi dóna... ;-)
    Però suposo que et divertiràs molt, també.

    Ànims, i a escriure.

    Negre

    ResponElimina
  2. Gràcies Negre!

    Saps que el teu bloc és un referent per a mi, i m'has animat a crear-me'n un de propi. Sempre m'ha agradat escriure, com ja hauràs pogut comprovar al teu Bloc, i tot i les meves limitacions lingüístiques, espero ser un deixeble digne. ;)

    T'animo a participar al meu bloc quan et sembli. Segur que això animarà a molta més gent a seguir-ho. No et vull robar clientela, però sí compartir-la. ;)

    Apa, ens llegim, ens escrivim, ens veiem!

    Risto

    ResponElimina