"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 16 de desembre del 2011

La canalla dels Minyons al torneig de futbol dels Castellers de Barcelona.



El passat dissabte vaig tenir l'honor i el privilegi (que no s'acostumin però!) d'acompanyar a la canalla dels Minyons a una trobada lúdico-esportiva organitzada pels Castellers de Barcelona, juntament amb la canalla d'aquesta colla i la dels Bordegassos de Vilanova i els Cargolins d'Esplugues. Va ser una jornada molt ben organitzada pels amfitrions, i la canalla va gaudir força de totes les activitats.

Els acompanyants també ho vam passar força bé, tot i que jo em vaig trobar la sorpresa que els grans també havíem de jugar a futbol, i em vaig haver de posar de porter, perquè era l'únic que podia fer en les condicions físiques en que em trobava (i no és que hagués sortit la nit anterior fins tard).

Personalment, em va agradar força poder-me relacionar amb la canalla de la colla en un àmbit diferent al del pati d'assaig, que és on acostumo a trobar-me'ls a tots al llarg de la temporada castellera. Allà, normalment, la canalla està concentrada en la feina de fer castells, i quan tenen un respir acostumen a tancar-se a la sala de canalla, o bé juguen amb la resta de canalla pel rocòdrom, o pel pati, d'aquí cap allà. Tot i així, mai perdo l'oportunitat de relacionar-me amb ells quan s'apropen al nostre racó del pati d'assaig, i tinc la sensació que més d'un i d'una deuen pensar que estic una mica "pirat", perquè sovint em miren amb unes cares d'estranyesa que els delaten. Haig de reconèixer que m'ho guanyo a pols.

És una llàstima que no sàpiga esquiar. De fet, ni tant sols m'agrada. Ho dic perquè em van oferir la possibilitat d'acompanyar a la canalla a una esquiada al mes de gener, però faria més nosa que servei. Segur però, que a la colla trobaran un bon grapat de gent interessada, motivada, i bons esquiadors.

Vull aprofitar per felicitar a tot l'equip de canalla per la seva tasca enguany. Les coses no van acabar sortint com tots haguéssim desitjat, però segur que aquesta canalla ens donarà grans alegries en el futur. Segur! Una abraçada forta a totes i tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada