"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 2 de gener del 2012

Què li demano al nou any.


Enceto un nou any al meu bloc personal, amb la mateixa motivació i ganes d'escriure amb que el vaig iniciar però amb la incògnita de si continuaré tenint coses a dir, o si em repetiré més que l'all. En tot cas, espero continuar gaudint del fet d'escriure i que aquells que em seguiu de tant en tant, sovint, o en comptades ocasions, gaudiu d'una estoneta de lectura i reflexió, d'un descobriment musical o de qualsevol altre cosa que us entretingui una estoneta.

Per començar el nou any del bloc, vull fer unes quantes demandes pel nou any:

- Continuar treballant del que treballo, és a dir, de mestre d'Educació Física.

- No perdre gaire poder adquisitiu a poder ser (tot i que em conformo bastant amb la primera demanda).

- Continuar gaudint de la pràctica esportiva com fins ara.

- Un castell inèdit pels Minyons i/o descarregar-ne algun no descarregat.

- Continuar gaudint amb el Barça (de futbol, bàsquet, handbol, futbol-sala...).

- Un viatge a Indonèsia.

- Continuar veient de prop el creixement dels meus nebots.

- Tornar a veure en directe a la Fanfare Ciocarlia, veure a la Non Smoking Orquestra d'Emir Kusturika per primera vegada, i un concert conjunt del Serrat i el Llach.

- Mantenir les actuals relacions d'amistat i a poder ser, estrènyer-les.

- Veure més notícies positives que negatives als telenotícies.

- Llegir-me la nova novel·la de Jaume Cabré "Jo confesso".

- Avançar cap a la Independència i que els catalans aconseguim el concert econòmic.

- sentir més el català per tot arreu (dels Països Catalans).

- veure a la presó a tots els corruptes, mafiosos, i aprofitats.

- que desaparegui el Concurs de Castells de Tarragona.

- un mini-portàtil per connectar-me a internet des de qualsevol lloc del món.

- l'inici d'una revolució pedagògica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada