"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 15 de juliol del 2012

14 de juliol: 223, 33, 9.

14 de juliol del 1979. Presentació dels Minyons de Terrassa.

Ahir, 14 de juliol, va ser un dia de celebracions diverses. Amb la meva família de sang per celebrar els 9 anys de la meva neboda Carla. Amb la meva família castellera per celebrar els 33 anys dels Minyons de Terrassa, i amb la gran família dels humans per celebrar els 223 anys de la revolució francesa (potser que anem pensant a fer una altre revolució per l'estil aviat, ni que sigui perquè els mestres del futur tinguin nous continguts per a treballar a les aules).

He de dir que ahir vaig celebrar les tres efemèrides com calia. La familiar a casa del meu germà, amb pastís i cava, nens corrent, regals, i animades tertúlies sense polèmica. La dels Minyons amb amics de la colla al voltant d'una taula, menjant molt i bevent més. Pel que respecta a l'àmplia família de la humanitat, es pot donar per homenatjada amb la presència al dinar d'un parell de col·legues més (un ucraïnès-terrassenc i un terrasssenc-terrassenc) d'aquells amb qui no saps del cert com has acabat fent lligams d'amistat.

Visca el 14 de juliol!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada