"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 7 d’agost del 2012

Avui començo l'aventura en solitari per l'illa de Java.



Aquesta tarda si tot va bé, agafaré un avió a l'aeroport del Prat amb destinació Jakarta, i m'estaré fins a finals d'aquest mes voltant per l'illa de Java en solitari (suposo). La meva intenció és marxar l'endemà mateix de l'arribada a Semarang, al centre de l'illa, i des d'allà començar una ruta en moto (llogada) pel centre-est de l'illa, visitant algunes ciutats amb edificis religiosos, camps d'arròs, sucre o cafè, i alguna zona volcànica amb volcans encara actius.

Serà la primera ocasió en que me'n vaig sol de viatge en les vacances d'estiu, i no us negaré que me'n vaig amb un petit nus a l'estómac per les incògnites que m'envaeixen. Per no avorrir-me massa, m'emporto un miniportàtil per tal d'anar escrivint el meu dia a dia per l'illa, així com un llibre de lectura, i l'mp3 per relaxar-me amb una mica de música.

Alguns dels principals objectius del viatge seran les sessions de massatges (sense final feliz en principi), l'adquisició de la nova samarreta del Barça per menys de 10 euros, la pràctica de l'anglès, fer algunes bones fotos, i gaudir molt dels desplaçaments en moto (si aconsegueixo llogar-ne una). Ja us explicaré si vaig assolint els objectius.

2 comentaris:

  1. Ristins!!!!! Jo tb vull venir!!! no saps com he recordat el viatge de l'any passat aquests dies de calor tancada a la biblioteca de Girona amb el portatil davant.... :((( Espero que t'ho passis molt bé i q a la propera pugui acompanyar-te!!!! Va que quan tornis tindràs un munt d'anècdotes per explicar i jo un munt de temps lliure per escoltar-les!!!

    Petonasssssss

    p.d: Fins i tot amb els estudis vaig a horari Kurtit... Qui carai ens va presentar??? jo no era així abans!!! #kurtitsgohome hahahahha

    ResponElimina
  2. T'enkantarà. Bona destinació per desconnectar.
    Snorkel o submarinisme són dues alternatives que també has de contemplar. Bon viatge!

    ResponElimina