"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 4 de març del 2014

Carnaval de Terrassa: més festa que reivindicació.

Comparsa "defensem la llengua" de l'escola França a la rua de diumenge al migdia.

Aquest cap de setmana s'ha celebrat el Carnaval a la nostra ciutat. Enguany no l'he viscut tan intensament com en edicions anteriors, ja que no he participat a la rua del dissabte amb la gent de la meva colla, els Minyons, com en els darrers anys. Tanmateix, sí que vaig estar al ball de màscares del dissabte a la nit, i a la rua infantil del diumenge al migdia.

Pel que vaig poder veure de les diverses comparses participants, en línies generals, he trobat a faltar molta crítica i ganes de defensar drets (nacionals, lingüístics, humans, socials...) que alguns ens volen/voldrien prendre. Potser no tothom porta la mala llet que porto jo a sobre...

Sens dubte, si m'haguessin deixat escollir als vencedors de les rues del dissabte i del diumenge, jo hagués triat a les comparses de "Franco ha Wuerto" dels Rives Triplex Sex del dissabte, i als "defensors de la llengua" de l'Ampa de l'escola França del diumenge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada