"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 27 de juliol del 2014

Nicaragua - Dia 6 - Granada - Ometepe.

Església de San Jeronimo, amb la seva imponent torre.
Aquest mati he deixat Granada ben d'hora, ben d'hora, per anar enllacant transports fins a la illa d'Ometepe. A saber: bus fins a Ribas; taxi fins al port de Ribas, a San Jorge; ferry fins a Mayogalpa, ja a l'illa d'Ometepe; bus fins a Altagracia; mototaxi fins a Santa Cruz; i finalment, un altre bus fins al poblet de Merida, i un parell de quilòmetres a peu per arribar fins al lloc on volia allotjar-me.

Un parell de monuments davant del monument anterior...

Autentic cubalibre (2 x 1) amb Flor de Canya, el rom nacional.

Macedonia de fruita per esmorzar: sindria, pinya, platan i guayaba)
Total, he sortit cap a les 7 del mati de Granada, i he arribat al destí a prop de les 17 de la tarda. Això si, amb una parada tècnica per dinar a Santa Cruz en companyia del Ricardo, un professor franco-perua que he conegut a l'arribar a Altagracia amb el bus, i amb qui he compartit el mototaxi que ens ha dut fins a Santa Cruz. Hem dinat plegats a l'hostal on ell s'ha quedat a fer nit. M'ha dit que solament es quedaria un dia a l'illa ja que havia d'arribar a Guatemala el dia 2 d'agost on l'esperava la dona. Venia viatjant des del Panamà, i també tenia, com jo, la passió de viatjar (i el temps) pel que m'ha estat explicant.

Amb el franco-perua Ricardo a Ometepe amb el volca Concepcion de fons.
D'Ometepe encara no puc explicar gran cosa, ja que tot just l'he conegut des de dalt d'un bus i d'un mototaxi. Tanmateix, em sembla que m'ho passaré be aquests dies per aquí. Calma, platgeta d'aigua dolça a trenta metres d'on estic allotjat, i molts llocs per descobrir ja sigui a cavall, en bici, a peu... A veure si m'animo i pujo algun dels dos volcans (Concepcion i Maderas) que dominen l'illa als dos extrems. 

Platgeta de terra volcànica a Ometepe. I tota per a mi!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada