"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 18 d’agost del 2017

Perú dia 26: Arequipa - Lima.

Vista de la Catedral d'Arequipa al vespre.




















Avui he deixat Arequipa per tornar a Lima, darrera parada en la meva estada peruana. M'he hagut d'aixecar d'hora, ben d'hora, però tenint en compte que a les 22 h. ja era al llit, tampoc ha estat tan dur. Bé, però tenint en compte que aquesta nit hi ha hagut una festa amb música a tot drap i amb un animador que no parava d'animar, tampoc he pogut descansar del tot bé. Bé, en resumides comptes, que no he pogut dormir tot el que hagués volgut...

Pel que fa al viatge, res de destacable: un taxi fins a l'aeroport (20 soles tot i que em volia cobrar 25, fins que li he recordat que era el preu que m'havien donat els de l'agència quan havíem trucat la nit anterior); l'avió d'Avianca amb mitja horeta de retard però sense incidències; l'arribada entre núvols a Lima i l'ambient gris de costum; i el bus públic fins al barri del hostel, amb tot de gent entrant a vendre coses, a demanar, a cantar...

Com que la meva activitat diària ha baixat notablement respecte a jornades anteriors, us deixo amb un resum de les darreres activitats per la zona d'Arequipa. Finalment no he visitat el popular canó del Colca, però entre que m'havia d'aixecar a les 2:15 de la matinada i que era un tour organitzat de més de 15 hores a toc de xiulet, vaig preferir fer coses més tranquil·les pels voltants. A saber: ràfting, banys termals, festival de danses internacionals, passejos per la ciutat... Aquí us deixo el resum fotogràfic. 

Tenda de vins i altres licors.


























































Paisatge a la zona de Yura.




















Banys termals a Yura. Banys del Tigre.




















Continua la vaga de mestres...




















Festival Internacional de Danses d'Arequipa, al pavelló Coliseum.




















En plena acció fent ràfting al riu Chili, Arequipa.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada