"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 16 de setembre del 2018

Castells indoor.

3d9f al pavelló municipal d'Altafulla.

Tinc memòria de peix, però diria que mai abans d'aquest passat dissabte, els Minyons havíem fet un castell de nou pisos a cobert. Va ser amb motiu de la diada del 45è aniversari de la colla dels Castellers d'Altafulla, en la segona ronda, després d'haver descarregat un 2d8f d'inici. El 101 3d9f consecutiu descarregat. Suposo que aquest també serà més fàcil de recordar per les inusuals condicions de l'espai.

Vam compartir diada amb els locals i amb la Joves de Valls que també van fer el 3d9f. S'havia especulat que potser intentarien el 3d9 a Altafulla, a banda del 2d8 que ja han descarregat en tres ocasions enguany, però entre la pluja i el poc convenciment generalitzat dels vermells, va quedar clar que ho deixarien per a un altre jornada.

Bona resposta dels minyons per portar un castell de 9 pisos lluny de casa, a un poble amb molta història castellera, on no hi actuàvem des del 1991. Certament, no ens prodiguem gaire per la zona tradicional.

4 comentaris:

  1. Si t'he de ser sincer, tot i el mèrit que té aquest castell, jo no permetria que es fessin castells a cobert. Res d'opcions alternatives si fa mal temps. Tot i que, és clar, ara el Concurs també es fa a cobert... Però bé, jo tampoc aniria al Concurs, així que...

    M'enganyen els ulls o aquest folre de 3 és més reduït del que és normal?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic amb tu. No m'agrada gaire les opcions alternatives, tot i que entenc que les colles organitzadores facin tot el possible per tirar endavant les actuacions, i més si han de pagar catxet tant sí com no. En tot cas, no m'agrada gens have d'actuar per públic assegut a grades amb una barrera física que els impedeix apropar-se a la pinya.

      Crec que el folre d'aquest 3 és normal, tot i que per als Minyons, la normalitat ja sembla reduït, degut a la complexió física dels nostres castellers.

      Elimina
  2. Altafulla és al cor del territori on van néixer els castellers. Molt bé que els Minyons hi hagin retornat després de tants anys.

    ResponElimina