"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 30 de novembre del 2018

Una sonda aterra a Mart (versió Esta Passant).


Ja fa més d'un any que l'"Està Passant" és en antena, amb la baixa significativa de l'Òscar Andreu des de fa ben bé un parell de mesos, però tanmateix el tàndem Toni Soler - Jaïr Domínguez, funciona a la perfecció i estan trobant uns punts de complicitat i uns diàlegs magnífics. El passat dimecres els va sortir un gag fabulós, tractant el tema de l'aterratge d'una sonda espacial a Mart. Es van convertir, per art informàtic, en dos presentadors extraterrestres que donaven la notícia des de l'espai exterior. Brutal. Mireu i rieu. Són tres minuts i escaig.

4 comentaris:

  1. Està bé veure les informacions des d'una òptica satírica.

    ResponElimina
  2. I aquest parell, amb un bon equip de guionistes, saben burxar a qui cal burxar.

    ResponElimina
  3. Vaig riure molt amb el gag, generalment em fan riure sempre, encara que tenen dies més inspirats que d'altres, però sempre a bon nivell. Jo penso que haurien d'incorporat un tercer presentador fix, però seria difícil que encertessin la persona que els pugui complementar a la perfecció a ells dos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Certament, l'Òscar Andreu era un gran complement. No se m'acut qui podria suplir-lo a l'alçada d'aquell parell. Particularment, el Jaïr Domínguez m'encanta. És un destraler de la meva corda.

      Elimina