"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 7 de gener del 2019

Un inici d'any rodó.























Demà toca tornar a la feina. Les vacances d'hivern sempre se'm fan curtes, però especialment aquest any que he anat de viatge a l'Iran. (segur que algun/a pensarà que tinc molta barra de queixar-me, però és que jo sóc una persona "inconformista", haha). En tot cas, faig una valoració molt positiva d'aquests dies festius, i no només pel viatge, sinó també per la resta de dies que he pogut gaudir de la família, els amics, i de grans, grandíssims àpats.

Des que vaig arribar del viatge tampoc és que hagi parat gaire. Potser avui ha estat el dia més relaxat i d'inactivitat, però tant dissabte com diumenge no he deixat de fer coses. El dissabte vaig anar de concert a la sala Apolo de Barcelona, al concert d'uns històrics de l'ska valencià que s'han tornat a ajuntar després d'un bon grapat d'anys d'inactivitat i que a finals dels 90's i principis del segle 21 van prodigar-se per Catalunya. L'any 2000 els vam contractar per un festival musical dels Minyons al pavelló de l'Sferic, juntament amb els Cheb Balowsky i els Joxe Ripiau, i molta gent encara se'n recorda d'aquella gran nit. A partir d'aquí van sorgir llaços d'amistat amb alguns membres de la banda, i el dissabte vaig poder retrobar-me amb alguns d'ells. I també em va servir per recordar velles cançons que tant havia ballat i cantat anys enrere.

El diumenge, dia de reis, vaig anar com cada any a casa dels pares, amb els germans i els nebots. Aquests dies tan especials la meva mare es llueix amb el menjar, i tots gaudim a taula amb les exquisiteses del pica-pica, el rap i les gambes, i com no, el tortell de reis. A banda que sempre ens trobem un menjador ple de regals per a tothom que obrim tots alhora. A mi enguany m'han regalat teatre, una experiència d'aquelles encapsulada, i vi. 

I per si hi havia poca alegria i felicitat, va acabar la jornada de la millor manera. Amb victòria del Barça i derrota del R. Madrid. Què més es pot demanar? Unes vacances rodones que acaben de manera rodona.

4 comentaris:

  1. Doncs que no s'aturi i tinguem un any rodó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En allò que depengui de nosaltres, hem de fer el possible perquè així sigui.

      Elimina
  2. Veig que l'any ha començat molt bé per tu, realment no et pots queixar. Ara només falta que continuï igual de rodó en tots els aspectes de la teva vida. A treballar per aconseguir-ho!

    ResponElimina
  3. No tot són flors i violes Xexu, pero tnat de bo hi hagi molts bon moments més aquest 2019.

    ResponElimina