"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 22 de juliol del 2021

Mèxic (6): Mahahual.










He passat els darrers tres dies al poble coster de Mahahual. Un poblet de pescadors reconvertit a turístic en els darrers anys, però prou relaxat comparat amb els llocs populars i més massificats del Carib mexicà (Cancún, Isla Mujeres, Tulum, Cozamel, Playa del Carmen).

Aquí he estat tres dies del hostel a la platja, de la platja al hostel, i esmorzant i sopant a un lloc local que vaig descobrir on et foties uns sucs naturals de litre per menys d'un euro i mig. A banda de menjar típic local molt bé de preu.

Potser pel fet que ha baixat molt el turisme per la Covid, els establiments que ocupen la platja amb taules, gandules, hamaques, etc., ofereixen de franc tot això a canvi que consumeixis, i amb preus força econòmics. Així que em passava el dia de la gandula a taula, i de la taula a la gandula. Un dia fins i tot vaig agafar un caiac gratuït una estoneta, però ho vaig deixar aviat perquè cansava un ou.














4 comentaris:

  1. M'encanta veure aquestes platges sense gairebé ningú.
    Si no fas un poc d'exercici, tornaràs amb una panxa quilomètrica. 😉
    Això sí que és vida!

    Aferradetes, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per sort camino una mica... I no et pensis, que comptat i debatut, tampoc penso que mengi més que a Catalunya.

      Elimina
  2. Uns llocs molt atractius per a visitar. Deu-n'hi do els dies que hi portes...

    ResponElimina