"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 12 d’abril del 2022

De vacances per Mallorca.

 


Sé que fa molts dies de la meva darrera entrada al bloc, i potser hom ha pensat que alguna cosa m'havia ocorregut, ja que feia temps que no estava tants dies sense publicar cap entrada. 

Bé, només dir-vos que em trobo bé. Vaja, més que bé. De puta mare per ser sincer. Sóc viatjant des de divendres que vaig agafar el ferri de nit a Barcelona, amb la furgo i la bici per l'illa de Mallorca, concretament per la serra de Tramuntana.

Ja he fet 4 rutes diferents i també he visitat alguns poblets amb encant de la zona (Pollença, Inca, Alcúdia...), i encara em queden alguns indrets per visitar.

No penjo gaires fotos perquè ja faré el recull amb calma i millors eines quan torni a Terrassa. Us deixo algunes imatges d'aquests dies.


Vista de Caimari





6 comentaris:

  1. Aaara! Tu sí que en saps. Tinc ganes de tornar a mallorca, fa unes setmanes en parlàvem a casa, però no vam acabar de concretar. A veure si ens decidim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Havia estat a Palma al viatge de fi de curs, i un parell de cops amb la colla dels Minyons, però no m'havia mogut gaire per l'illa, i déu n'hi do la de llocs que he descobert. La Serra de Tramuntana és una meravella.

      Elimina
  2. Vols dir que has vingut a Inca i no m'has dit res?... Vaja, vaja!.😔
    Espero que , malgrat el temps, t'ho passis bé.

    Bon dia, Risto.😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe, doncs si arribo a saber que hi ets et dic de fer un cafè. Potser la propera que hi torni.

      Elimina
  3. Records als Antònia Font. I a tots ets mallorquins i mallorquines.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu et creus que he passejat per mitja illa i no me'ls he trobat??? Deuen estar molt enfeinats...

      Elimina