"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 23 d’abril del 2024

El llibre d'aquest Sant Jordi.

 

Encara no el tinc a les mans perquè li vaig encarregar a la meva mare fa uns dies i ella ha ordit una trama per fer que l'autora, la terrassenca Sílvia Alcàntara (àvia d'una amiga de la meva neboda), me'l dediqui. Tinc moltes ganes de tenir-lo perquè m'encanta com escriu la Sílvia i les tres anterior novel·les em van encantar. Sobretot la primera, "Olor de Colònia" que va ser tot un èxit i una revelació. Espero que aquesta darrera novel·la m'enganxi d'igual forma que les anteriors, i amb el llenguatge ric i ple d'expressions en desús que empra la Sílvia. Molt recomanable autora.

Ah, i del llibre sé ben poca cosa. No m'agrada conèixer gaire de l'argument abans de llegir-lo. Pel que m'ha arribat és una mica autobiogràfic d'una noia que abandona una colònia per anar a viure i treballar a una ciutat.

2 comentaris: