"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 8 de setembre del 2024

A la Festa Major de Guissona.

 

Dissabte vaig anar a Guissona convidat pel Traga amb motiu de la Festa Major d'aquesta localitat de la Segarra. Vaig aprofitar que va fer un dia força assolellat i no gaire calurós per agafar-me la bici i fer una ruta per carreteres molt tranquil·les de la zona. Vaig passar per Massoteres, Palouet, Torà, Portell, Sant Ramon, El Llor i Sant Guim de La Plana, gaudint d'uns paisatges no gaire habituals en les meves rutes pel Vallès Occidental, amb grans planures, camps de cultiu, i granges de porcs (Bonarea). Per la tarda hi havia la diada castellera amb la colla local, els Margeners, i les colles convidades de Lleida i Badalona. Els Margeners van completar el 3d7, el 3d7p (set anys després del darrer) i el 4d7. En acabat vam anar tots plegats al local dels Margeners a fer un pica-pica i menjar un entrepà, i una mica de festeta abans d'anar al concert de La Fúmiga al pavelló. Gran jornada amb molts retrobaments de vells coneguts.

Ajuntament de Torà.

Ivorra.


Portell



Sant Ramon.




4 comentaris:

  1. Respostes
    1. Em vaig assabentar que Torà va votar en referèndum passar a la comarca del Solsonès, en comptes de La Segarra, per interessos econòmics.

      Elimina
  2. Un bon passeig fotogràfic amb final feliç. ;-)

    Bona tarda, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Final, entremig i principi feliços. Una gran jornada segarrenca!

      Elimina