"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 1 de gener del 2013

Desitjos pel nou any.





Enceto un nou any de la mateixa manera que vaig deixar l'anterior... de vacances! Oe oe oe. Tanmateix, les darreres hores de l'any passat les vaig viure envoltat d'amics, menjant i bevent, i amb molta excitació, i en canvi en aquests moment quan escric aquestes ratlles estic sol com un mussol i ben tranquil. De fet, tinc la nevera repleta de sobres d'ahir, però el meu cervell (o el meu estómac) no està ni la meitat d'emocionat que ahir al vespre...

Bé, a banda de ressaques, vull expressar els meus desitjos personals per l'any que tot just encetem:

- Vull que Catalunya avanci cap a la Independència.

- Vull mantenir la feina (fins i tot estic disposat a reduir encara més la meva jornada si això ha de servir perquè més gent pugui tenir feina).

- Vull viatjar al Vietnam (i ho faré).

- Vull que els Minyons fem el 9d8. I molts d'altres, però si aconseguim aquest castell, haurem donat un gran pas endavant.

- Vull que tots els meus familiars, amics, coneguts i saludats tinguin la millor de les saluts.

- Vull que la Rigau dimiteixi, renunciï, o que l'acomiadin.

- M'agradaria veure a un banquer, un polític i un empresari podrint-se a la presó per corrupció.

- Vull veure a Messi fent les mateixes coses que ha fet fins ara.

- Vull llegir uns quants bons llibres.

- Vull percebre el meu idioma com l'idioma principal del meu país. M'agradaria que ningú s'avergonyís usant-lo.

- M'agradaria veure en directe algun dia als Gipsy Kings. 

- Vull que els meus alumnes siguin més lliures, més autònoms, més crítics, i més feliços.

- Vull tornar a menjar com un "marranu", beure com un "cotxinu", i follar com un... (follar, vaja!)

- M'agradaria veure gent més compromesa i respectuosa als Minyons.

- M'agradaria que la gent no s'indigni veient les notícies de la tele i s'oblidi a l'apagar-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada