"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 13 de març del 2013

El "temazo" del dimecres. Mesclat - "Corrandes colonials"


El passat dijous els Mesclat van estar tocant en directe a Terrassa, a la mítica sala Faktoria d'Arts. Tot i el reduït preu de les entrades (6 euros), i el fet que els Mesclat no es prodiguin gaire en el circuit de sales de concerts, solament unes vint-i-cinc persones van decidir anar a gaudir d'aquest concert. I d'aquestes vint-i-cinc, podria assegurar que la meitat eren de fora de Terrassa. Estic pràcticament convençut, per no dir del tot, que els Mesclat mai havien tocat davant de tan poca gent. Fins i tot es van permetre la llicència de convidar a algun espectador a seure en una cadira just davant de l'escenari per tocar algun tema especialment dedicat per l'afortunat/da. 

S'ha d'agrair als músics de Mesclat la seva professionalitat, ja que el seu concert es va allargar més enllà de l'hora i mitja, i no van deixar de tocar res del que tenien previst dins del repertori. Devia ser, si més no curiós, per alguns dels músics d'aquesta banda, que han arribat a tocar per audiències de milers d'espectadors, trobar-se davant d'aquesta situació.

Ara, per mi, personalment, vaig estar de conya. A primera fila, sense ningú que em tapés l'escenari, i amb molt d'espai per moure'm i ballar. Fins i tot em vaig animar a pujar a cantar alguna corranda...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada