"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 24 de juny del 2024

Sant Joan a Valls.

 

Un any més he baixat a Valls per Sant Joan, a visitar els amics i a viure l'ambient d'una de les millors Festes Majors de Catalunya. Vaig baixar el dissabte i hi he tornat aquest matí per estalviar-me les cues de la tornada de vehicles pel pont de Sant Joan. He mantingut la tradició de menjar al Malva, de veure castells, de menjar un tros de coca al local de la Vella, i de veure alguns concerts. I m'he retrobat amb un bon grapat d'amics, coneguts i saludats, alguns dels quals ja fa més de 25 anys que ens coneixem.







Amb la Fàtima, propietària del mític Malva.


4 comentaris:

  1. Tinc més d'un conegut a Valls. Per un d'ells sé que també van actuar els "Ginestà" i els "Pony pisador"
    Hi ha molta marxa a Valls. I tu l'has sapigut aprofitar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Efectivament, els va la marxa als vallencs. Jo la primera nit ho vaig donar tot, i la nit de la revetlla ja no estava amb tantes forces, així que un cop van tocar els Dr Calypso vaig fer una retirada.

      Elimina
  2. Una gran festa com cal.

    Bona tarda, Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho pots ben dir. Bona festa i millor companyia!

      Elimina