"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 28 de setembre del 2021

Abraçades.

 














Avui m'ha passat una d'aquelles coses que em fan estimar la meva feina i que m'emocionen. Al matí a l'hora d'entrar a escola, una alumna de 6 anys que era de les primeres a la fila m'ha volgut abraçar fort i m'ha dit a l'oida "t'estimo". Em meravella com els (alguns) infants d'aquestes edats expressen de manera tan directa els seus primitius sentiments. I només portem dues setmanes de classes! Evidentment li he contestat que jo també me l'estimava i he continuat saludant i donant la benvinguda als alumnes que hi havia a la fila.

No sé quins mecanismes psicològics fan que anem perdent la capacitat de dir "t'estimo". Potser és que s'incrementen els nivells de vergonya a exposar els nostres sentiments, o que aprenem que la gent no va dient t'estimo per la vida. En tot cas, és una de les coses més boniques que et passen quan atens infants menors de 7 anys.

2 comentaris:

  1. És la paraula més bonica que hi ha i si ho sents no hem de tenir vergonya per dir-ho.

    Bona tarda. Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És la més maca i una de les més difícils de dir.

      Elimina