"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 3 de novembre del 2025

Dimissió de Mazón un any després de la Dana.

 

Avui tenia dia de lliure de l'escola amb motiu del pont de la Castanyada i Tot Sants, i he pogut presenciar en directe la compareixença del President de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, on ha anunciat la seva dimissió un any després de la seva vergonyosa inacció criminal el dia de la Dana. Bé, la paraula dimissió no s'ha sentit en cap moment, però ha dit que algú l'hauria de substituir... Sense fer cap mena d'autocrítica i criticant el govern de l'estat per l'escàs suport rebut, no ha aclarit què pensava fer en el futur immediat, ni qui seria l'encarregat o encarregada de substituir-lo.

No puc arribar a entendre com aquest criminal ha pogut aguantar un any sencer al càrrec, malgrat la contestació popular als carrers. I encara puc entendre menys com els mandataris del seu partit l'han deixat continuar governant el País Valencià amb la que estava caient. Ha de tenir alguna cosa a veure amb el poder del PP valencià perquè d'altra manera no s'entén.

Esperem veure'l aviat a la presó que és on li correspon estar.  

4 comentaris:

  1. Si el proper president el tria el tàndem Vox+PP serà igual o pitjor que el Mazón aquest.
    Mazón ha estat un irresposable i també ho ha estat tot el seu govern sencer. Amb que plegui el president no n'hi ha prou.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A l'estat espanyol és força habitual que polítics corruptes i criminals passin de puntetes per davant de la (in)justícia. Ara bé, com siguis un dissident al règim pots acabar a la presó un bon grapat d'anys com els polítics catalans o el Pablo Hasél.

      Elimina
  2. Tard, molt tard! Així ho fan sempre els del PP.
    Bon vespre. Risto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tard i malament. Però encara hi ha gent que els vota. Doncs aquí tenen els resultats.

      Elimina