"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 6 de març del 2013

El "temazo" del dimecres. Mermelada Bunch - "Comando borracho"


Avui vull dedicar el "temazo" del dimecres al poble de Veneçuela que, majoritàriament, plora la mort del seu president Chávez. Ha mort de càncer a l'edat de 58 anys, tot i que planeja una ombra de sospita per un suposat complot nord-americà per acabar amb la seva vida. Tot i que per alguns pot sonar a broma, o ser un autèntic despropòsit, jo coneixent els nord-americans em puc creure qualsevol cosa...
 
Aquest tema el vaig descobrir en el meu primer viatge a terres veneçolanes, l'any 2003, gràcies a un grup de joves estudiants que vam conèixer a la platja de Puerto Colòmbia. Vaig repetir país l'any 2009 quan el debat ciutadà al voltant del Chavisme estava en plena efervescència. Veient el suport popular que rebia, em va semblar que tant dolent no devia ser. De fet, pitjor que Rajoy no deu ser, i també Rajoy té el suport majoritari dels ciutadans espanyols...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada