"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dissabte, 5 d’octubre del 2013

Diuen que avui és el dia mundial dels mestres...


... i es per això que vull felicitar a tots els mestres que:

- m'han fet riure.

- m'han estimat sense condicions.

- han estat pacients amb mi.

- m'han despertat la curiositat per saber alguna cosa nova.

- han sigut uns bons exemples de conducta i comportament.

- han respectat el meu ritme d'aprenentatge i maduració.

- m'han tractat amb humanitat i amb coherència.

- no m'han "qualificat" en funció de les notes.

- no han alliberat les seves tensions/frustracions en mi.

- no m'han etiquetat.

A aquests pocs, comptats, mestres us vull agrair la vostra dedicació i entrega.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada