"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimarts, 17 de març del 2015

100.000 visites!!! Gràaaacies per veniiiiiiiiirrr!!!!

Foto: Camp Nou. (98.787 espectadors. No hi cabem tots...)
























Després de 4 anys i 2 mesos de la posada en marxa d'aquest bloc, avui arribo a les 100.000 visites. Si les primeres 50.000 van arribar al cap de dos anys i mig de l'arrencada (en aquesta entrada ho comentava), les següents 50.000 han trigat un xic més de dos anys i un mes.

M'alegra pensar que hi ha algú interessat en els meus interessos, les meves opinions, les meves recomanacions, o en les meves fílies i fòbies.

100.000 gràcies!

Risto

2 comentaris:

  1. Jo només entro per poder-te criticar!

    ResponElimina
  2. Hola Lluís,

    Com diria aquell (Dalí crec), "el més important és que parlin de mi, encara que sigui malament..."

    ResponElimina