"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 19 d’octubre del 2018

El "descobriment" d'Amèrica, versió Polònia.


Ahir als del Polònia els va sortir un gag divertit amb un Pablo Casado convertit en Cristòfol Colom en somnis. Fa uns dies el líder del PP valorava el "descobriment d'Amèrica" com un dels fets històrics més importants de la història juntament amb l'imperi romà. Com si no hagués estat ja descoberta molt de temps abans... Molt ben trobada la ridiculització del pesonatge. El que em fa més pena és que encara hi hagi sud-americans que creuen que tenen alguna cosa a agrair a la mare pàtria, com el pobre indígena del gag.

3 comentaris:

  1. Desgraciadament és cert que hi ha sud-americans que diuen això de la "madre patria".
    Quan treballava al departament d'Ensenyament em vaig trobar alguns pares que no entenien que a Catalunya s'ensenyés en català i dien que quan van venir a la madre patria no el havien advertit.

    ResponElimina
  2. He de dir que el Pablo Casado del Polònia no m'agrada. El fan pijo i curt de gambals, cosa que ja quadra, però no és una bona imitació. D'aquest gag, que en realitat és repugnant (no per la bona feina de l'equip i l'enginy, sinó pel que mostra), el millor és Pau López fent d'indígena agraït. De totes maneres, del Polònia d'aquesta setmana per mia aquest no va ser el gag més destacable. Per exemple, el de la CUP el vaig trobar força bo i d'altres també. I veus, el Vidal Aragonès del Polònia sí que m'agrada!

    ResponElimina
  3. Coincideixo amb tu que la cararcterització del Pablo Casado no és gaire reeixida... també destacaria el paper de l'actor que comentes, el Pau López. M'encanta.
    I de la CUP van fer un parell. A quin et refereixes. Al del mambo o al de les seves contradiccions? Hehe, crec que ja sé quin diràs...

    ResponElimina