"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 24 d’abril del 2019

El "temazo" del dimecres. NOFX - "Don't call me white".


Els NOFX són un grup de punk-rock californià creat l'any 1982 a Los Angeles. L'any 1994 van guanyar força popularitat a nivell internacional gràcies al seu àlbum Punk in Drublic, on incloïen la cançó "Don't call me white". Dos anys després tocaven al festival d'Escalarre o Doctor Music Festival. La gravació és d'aquest concert, que el canal 33 es va encarregar de subtitular per als seus espectadors.

El proper 17 de maig la banda serà al Poble Espanyol de Barcelona al Punk in Drublic Festival, compartint cartell amb bandes mítiques com Bad Religion, Lagwagon i altres.

3 comentaris:

  1. Crec que el Dr. Music si no és a Escalarre no serà el mateix.

    ResponElimina
  2. Ostres, no fotis que Bad Religion ve a Barcelona! Els tinc una mica rovellats, però m'agradaven força de jove. Veure'ls tindria la seva gràcia, però caldria que entrenés una mica amb les seves cançons, treure la pols als vells CDs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs això sembla. Festival punk, hardcore i altres ritmes frenètics al Poble Espanyol... Jo els vaig veure a un Barna'n'Roll fa dos o tres anys, i encara estaven en forma. Tinc entès que el cantant és professor de filosofia o alguna cosa per l'estil. Amb raó les seves cançons de denúncia i crítica social...

      Elimina