"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dissabte, 1 de juny del 2019

Festivals infumables per a "guiris".


























Arriba el bon temps i comença la temporada de festivals musicals a casa nostra. Aquest cap de setmana se celebra el "Primavera Sound" al Parc del Fòrum de Barcelona, i en poc més d'un mes serà el torn del "Festival Cruïlla" en el mateix emplaçament. Després el retornat "Doctor Music" al circuit de Montmeló, i etc., etc.

Tots aquests festivals tenen vàries coses en comú. Les entrades són molt cares, les consumicions a l'interior (úniques que es poden consumir) també, està ple de guiris, i l'oferta musical, tot i que eclèctica, acostuma a apostar per la música "alternativa-comercial", més pop que res.

Per altra banda, no m'agraden les maratons musicals. Bé, de fet, no m'agraden les maratons de res diria. Això de passar-me vuit hores, dos o tres dies, veient grups musicals un rere l'altre ho trobo una tortura. Un parell, tres com a molt, és el meu límit per dia. I, normalment, si pot ser anar a veure un concert amb un sol grup, millor que millor.

A mi em passa, en ocasions, que ve una banda que m'interessa molt a algun d'aquests festivals, però em sembla una estafa haver de pagar per cinquanta bandes quan només m'interessa una. I dels preus de la birra, ja ni parlo... lladres!

4 comentaris:

  1. I te'n deixes un que he sentit avui que he flipat: el Polo Music Festival. Però, és clar, res a veure amb el tipus de música dels altres festivals que cites. Allà s'hi mou un altre tipus de "personatges".

    ResponElimina
  2. Diumenge que ve, 16 de juny, a Santa Perpètua de la Mogoda hi ha el "Cultura contra la repressió" amb L'Elèctrica Dharma, Joan Rovira, el Petit de Cal Eril, Miquel del Roig, Cesk Freixas, Ovidid 4, etc.
    Territori Vallès, territori Cuixart, territori de Llibertat!
    No hi haurà gaires guiris.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pel Jordi Cuixart es fa el què calgui!
      A més, els artistes fan actuacions més curtes...

      Elimina