"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dijous, 3 d’octubre del 2019

Llum i llibertat.






























Aquest dilluns vaig pujar fins a la casa nova de l'Obac per veure l'espectacle dels llums per la llibertat a 131 agulles (tantes com Presidents ha tingut la Generalitat) de la muntanya de Montserrat. Vaig arribar cap al capvespre quan començava a enfosquir i m'hi vaig quedar una horeta i mitja, juntament amb un bon grapat de gent que havia fet com jo, i alguns amics de la colla.

Per cert, que un grupet de gent dels Minyons van escalar l'agulla del Gorro Frigi i hi van fer un pilar de 4. Visca els Minyons i visca Catalunya lliure!

Foto: Mireia Comas.

5 comentaris:

  1. Esplèndid. Jo ho vaig veure des del Bruc.

    ResponElimina
  2. Molt mono tot, però així no anem enlloc, a veure si ens n'adonem.
    Bonic, molt bonic, segur que molta gent ha fet un gran esforç, sí, però si no es fan accions que, veritablement, tinguin repercussió real, només serveixen per fer-nos sentir millor una estoneta... A mi ja no em serveixen i, contràriament, em posen de mal humor. Estic fart d'esforços inútils.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No penso que sigui incompatible la lluita efectiva i els actes simbòlics. El que és clar és que ens falta molta lluita efectiva, i potser ens sobren actes simbòlics...

      Elimina
  3. Va ser realment bonic de veure, les imatges fan una imatge espectacular. Però home, et feia a dalt i només vas anar a mirar des de lluny!

    ResponElimina