"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dissabte, 30 de novembre del 2019

ET torna a casa per Nadal.


La memòria no és un dels meus forts, però curiosament, recordo com si fos ahir quan i on vaig veure la pel·lícula ET als meus 7 anys. Va ser a casa d'un amic del meu pare, i amb una gravació en vídeo pirata (suposo que BETA) a la televisió del menjador. Hi vam anar amb els meus germans (no recordo el motiu), però sé que amb aquella pel·lícula vaig començar a valorar el cinema com una de les coses que més m'agradaven.

37 anys després, la companyia Xfinity de televisió per cable, ha produït un curt recordant la cèlebre pel·lícula on apareixen els dos protagonistes principals, ET l'extraterrestre, i Elliot, el nen protagonista convertit ara en pare de dues criatures. Un gran curt que transporta a una bella infància de moments com el que us explicava unes ratlles abans.

3 comentaris:

  1. ET em va agafar gran i no em va agradar gaire, tot i que amb els anys reconec que ha esdevingut un clàssic, amb algunes frases i imatges memorables.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xavier, segurament si me la mirés ara em semblaria una pel·lícula normaleta, però en el seu moment, amb 7 anys em va emocionar. Diferents percepcions segons els ulls (cervell) que ho mira.

      Elimina
  2. Em caldria fer una repassada al clàssic, o a la versió remasteritzada que en van fer pels 25 anys, em queda molt enrere!

    ResponElimina