"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 11 de desembre del 2019

El "temazo" del dimecres. Neville Staple Band - "Return of the Judge Roughneck".


El passat dissabte vaig anar de festival a la sala La Mirona de Salt. Una de les millors sales de Catalunya amb una programació estable de concerts dels més variats estils. La sala va fer 15 anys fa poc i continua resistint. Tot un èxit.

El festival incloïa dos dies de concerts, amb el divendres per a bandes d'un estil més proper al punk-ska-oi-hardcore, i el dissabte pels sons més jamaicans com el reggae, l'ska, el rocksteady... Jo hi vaig anar només el dissabte, tot i que el divendres també hi havia grups que no m'hagués importat tornar a veure.

Dissabte vaig veure als valencians Skaparàpid, que van obrir la jornada. Tot seguit els vitorians Potato, uns clàssics del reggae amb més de 35 anys a les esquenes. En tercer lloc van actuar els jamaicans Keith and Tex acompanyats per la banda Melatones. El plat fort era la presència dels anglesos Neville Staple Band, liderada per un dels fundadors i veu principal dels mítics The Specials. Van tancar la nit, ja sense la meva presència els sempre divertits i ballables The Cabrians, de Mataró.

Un festival com feia temps que no em fotia, amb grupassos de la meva època de joventut quan desplaçar-me 50 o 100 kilòmetres per veure un concert, era el més normal del cap de setmana. O d'entre setmana fins i tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada