"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 14 de febrer del 2020

La Mola un dia de boira baixa.


Avui he tornat a pujar a La Mola a dinar durant la pausa del migdia a l'escola. M'ho he hagut de pensar dues vegades, i fins i tot he fet un gir sencer a una rotonda de Matadepera donant voltes al cap (i a la rotonda) de si pujar o no pujar, ja que el temps no acompanyava gaire. Al final m'he decidit i he pujat, i no me n'he penedit gens. Malgrat la boira baixa, no feia gens de fred i, a més a més, a dalt al restaurant no hi havia ningú dinant i m'han atès amb molta celeritat.

A la baixada he pres alguna instantània pels camins propers al cim pel Camí dels Monjos que em recordaven a algunes pelis d'aventures o fantàstiques. Sempre et pots mirar La Mola amb ulls diferents.



Aquí no hi ha boira, però aquesta imatge m'ha emboirat els ulls.



6 comentaris:

  1. Hehe, al del Ball del Serrallonga de Terrassa ja el conec.

    ResponElimina
  2. Després d'aquest dinar deus baixar a propulsió!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha. He d'anar amb compte quan avanço algú, fer-ho ràpid...

      Elimina
  3. Que mística la Mola amb aquesta boira. Però és clar, amb l'expectativa del dinar que t'hi trobaràs, la pujada no costa tant, encara que el temps no acompanyi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Efectivament. Un bon àpat sempre és un gran esquer per no defallir.

      Elimina