"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

diumenge, 23 de febrer del 2020

Per carnaval, Bartomeu dimissió!























Avui m'he llevat ben d'hora i sense ressaca i podré anar a fer el volt amb la bici, el què significa que ahir no vaig celebrar el carnaval com de costum. Vaig preferir quedar-me a casa, amb la calefacció encesa, gaudint amb la derrota del Madrid al camp del Llevant, i anant al llit relativament d'hora.

Ahir per la tarda vaig tornar al Camp Nou, per segona setmana consecutiva, a veure el Barça-Eibar (5-0), que va deixar un bon grapat de fets remarcables: un nou "póker" de gols de Leo Messi (que va tornar a meravellar després d'una de les seves pitjor ratxes de partits sense haver marcat (4)); l'estrena del nou davanter acabat de fitxar del Leganés, el danès Braithwaite, que va regalar un parell d'assistències de gol en els 15 escassos minuts que va ser al camp; la mocadora a Bartomeu, amb crits de dimissió. Els socis culés han arribat al límit de la paciència amb aquesta directiva, i el cas de la presumpta contractació d'una empresa externa de comunicació per desprestigiar els "opositors" (Guardiola, Xavi, Messi, Piqué, Roures...), ha encès la caixa dels trons.

A tot això, ahir al camp, vaig conèixer a una argentina que va venir a seure al seient del costat d'on jo seia. Com que anava sola i tenia ganes de xerrar, vam passar-nos el partit conversant, i vaig saber que era una jugadora d'hoquei herba, aficionada del San Lorenzo de Almagro, que estudiava i treballava a Barcelona, i que havia fet de periodista a l'Argentina. Es deia Daniela Cabello o Caballero, i sé que juga a hoquei al Catalonia de Barcelona. Molt maca i simpàtica. Em vaig acomiadar de pressa i corrent, amb dos petons això sí, per no agafar les cues a la sortida de l'estadi.

4 comentaris:

  1. "Bartomeu demissió"! Fins i tot ho cridava el nunyes des de l'altre banda...
    No us vàreu passar els mòbils amb la periodista argentina?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs no vaig gosar demanar-li, i tampoc me'l va demanar ella...

      Elimina
  2. Caram, semblava que aquesta història acabaria d'una altra manera, i vas fugir per potes... Si és que ni la dimissió d'en Bartomeu no va succeir!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Podríem dir que la vaig deixar amb un pam de nas... sóc un trencacors... hahaha

      Elimina