"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

divendres, 13 de març del 2020

Preparat per al confinament.



























Des d'ahir per la tarda estic confinat al meu pis seguint les indicacions dels experts mèdics i dels governants. M'esperen varis dies d'aillament social, cosa que no havia experimentat mai anteriorment, més enllà d'haver-me estat dos o tres dies sense sortir d'una habitació, per malaltia, estant de viatge. De moment ho porto prou bé, a base de mirar la tele, connectar-me a internet, dormir, mirar alguna sèrie, i les comunicacions a través de les xarxes socials. Ja veure'm d'aquí un parell o tres de dies, com reacciona el cos i si començo a mirar-me el carrer amb el "mono". 

Resistiré!

6 comentaris:

  1. Ja veig que de paper del vàter no te'n faltarà ! Salut ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haha, com deus imaginar aquests rotllos de paper WC no són meus. Ni que fóssim família nombrosa...

      Elimina
  2. Respostes
    1. Efectivament Xavier. No estem gaire acostumats als sacrificis...

      Elimina
  3. De moment és un cap de setmana normal, d'aquells que no tenies cap pla i te'l passes a casa, tot i que he de dir que jo sí que en tenia, de plans, i forçosament els he annul·lat. La gran diferència vindrà demà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo ja no sé si era un diumenge, un dissabte o un dilluns. Però vaja, de moment ho estic portant bé.

      Elimina